اندازه گیری رضایتمندی مشتریان نساجی شرکت نمونه

  بانک تحقیقات رشته مدیریت مقاله در مورد اندازه گیری رضایتمندی مشتریان نساجی شرکت نمونه چکیده امروزه سازمان های تولیدی یا خدماتی، میزان رضایت مشتری را به عنوان معیاری مهم برای سنجش کی فیت کار خود قلمداد می کنند واین روند همچنان در حال افزایش است .به طوریکه رضایت مشتری یکی از اصلی ترین ابعادنظام های مدیریت کیفیت و مدل های تعالی سازمان است. در این راستا ، اندازه گیری رضایت مشتر یان ی کی ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.