پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی فیلیپ کاتلر و کنوین لن کلر در سال 2006

پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی فیلیپ کاتلر و کنوین لن کلر در سال 2006

پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی فیلیپ کاتلر و کنوین لن کلر در سال 2006

پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی فیلیپ کاتلر و کنوین لن کلر در سال 2006 هدف: ارزیابی اثربخشی فعالیت های بازاریابی پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی معرفی و کاربرد: پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی توسط فیلیپ کاتلر و کنوین لن کلر در سال 2006 طی پژوهشی با هدف ارزیابی اثربخشی فعالیت های بازاریابی تهیه و مورد استفاده قرار گرفت. این پرسشنامه در ایران در سال 1390 توسط دکتر سیدمحمد مقیمی ...

پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی فیلیپ کاتلر و کنوین لن کلر در سال 2006

پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی فیلیپ کاتلر و کنوین لن کلر در سال 2006

پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی فیلیپ کاتلر و کنوین لن کلر در سال 2006

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.