پروژه اینترنت اشیاء یکپارچگی فناوری ها برای محیط های هوشمند

پروژه اینترنت اشیاء یکپارچگی فناوری ها برای محیط های هوشمند

پروژه اینترنت اشیاء یکپارچگی فناوری ها برای محیط های هوشمند

پروژه اینترنت اشیاء یکپارچگی فناوری ها برای محیط های هوشمند   یک پژوهش کامل میباشد و در 7 فصل تنظیم شده است.این پایان نامه با معرفی اینترنت اشیا به یکپارچگی فناوری ها برای محیط های هوشمند پرداخته است.شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید. پایان نامه بصورت فایل قابل ویرایش ورد(WORD) در 120 صفحه برای رشته کامپیوتر و IT در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شا ...

پروژه اینترنت اشیاء یکپارچگی فناوری ها برای محیط های هوشمند


پروژه اینترنت اشیاء یکپارچگی فناوری ها برای محیط های هوشمند یک پژوهش کامل میباشد و در7 فصل تنظیم شده است.این پایان نامه با معرفی اینترنت اشیا به یکپارچگی فناوری ها برای محیط های هوشمند پرداخته است.شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.

پایان نامه بصورت فایل قابل ویرایش ورد(WORD) در 120 صفحه برای رشته کامپیوتر و IT در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته یادآوری است که پروژه از ابتدا تا آخر ویرایش وتنظیم , سکشن بندی (section) ، نوشتن پاورقی (Footnote) و فهرست گذاری کامل شده وآماده تحویل یا کپی برداری از مطالب مفید آن است.

 

چکیده

اینترنت اشیا Internet of Thingsمفهومی جدید در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده و به طور خلاصه فناوری مدرنی است که در آن برای هر موجودی (انسان ،حیوان و یا اشیاء) قابلیت ارسال و دریافت داده از طریق شبکه های ارتباطی، اعم از اینترنت یا اینترانت، فراهم میشود.

دستگاه های هوشمند در دسته ای کلی به نام اینترنت اشیاء قرار میگیرند. اینترنت اشیاء در واقع به ارتباط اشیای مختلف از طریق اینترنت و برقراری ارتباط با یکدیگر می پردازد ،تا هدف آن یعنی فراهم کردن تجربه کاراتر و هوشمندتر محقق شود .همانند دیگر فناوری های جدید ،اینترنت اشیاء نیز میتواند درابتدا مفهومی سردرگم کننده به نظر برسد. همچنین این واژه به ویژه هنگامی که صحبت از استانداردهای مختلف و همچنین ایمنی و امنیت آن میشود، میتواند مفاهیم جدید و ویژهای پیدا کند.

به عبارت دیگر ایده طراحی دستگاههای مختلف با امکان برقراری ارتباط بیسیم به منظور رهگیری و کنترل از طریق اینترنت و یا حتی از طریق یک برنامه ساده مخصوص گوشیهای هوشمند، اصطلاح اینترنت اشیاء را توصیف میکند.

این پژوهش بر روی فناوری اطلاعات و ارتباطات متمرکز شده و شامل شرح توری و استفاده از سیستم های مربوط به پایانه ها، کامپیوترها، پردازش اطلاعات، پیاده سازی ،ارتباطات باسیم و بی سیم، معماری ،امنیت، آنتن و انتشار، نرم افزار و ... می باشد.

علاوه بر این، تحولات تقاضاهای جدید سیستمی در بازار به سوی محصولات و فناوری هایی مانند خدمات شخصی ارتباطات، سیستم های چندرسانه ای ،شبکه های سازمانی و سیستم های ارتباط نوری نیز بحث خواهد شد.

کلید واژه ها: اینترنت اشیاء، قفل های هوشمند، ترموستات های هوشمند، خودروهای هوشمند، شهرهای هوشمند، تولید هوشمند، انرژی هوشمند، حمل و نقل هوشمند ،بهداشت و درمان هوشمند ،رایانش ابری، سنجش مشارکتی، ابر داده، حسگرهای مجازی، شبکه های اجتماعی، امواج رادیویی بیسیم، WIFI، بلوتوث کم مصرف ، RFID ، NFC، استانداردZ-Wave، استانداردZigBee و .LoWPLAN4

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.